Publisert i Strawberries in Bundaberg

Rulle til arbeid

Eg har kjent på det en stund, eg savne å skate. I tillegg får eg ikke trimma o det heile, mer enn å stå på murgolv, rett opp og ned timevis til brina låser seg og er vonde å bøye.

Sååå! 11 km til jobb, men det virker som om mesteparten er ok vei for skateboardet mitt. Eneste måten å vite sikkert er å prøve

Såååå sååå gøy!

Jepp, trur eg er på rett vei😅

Nedtur😪 althou eg fikk da litt bedre tid til å skikke og ta bilder 😅

Meget gøyal og «historisk» by

Med toalett, en utendørs aula, piano og politistasjon, alt på samme sted😂

Et av de største arbeidshostella har base i den gamle politi stasjonen

Synes bruene her er så kule, kanskje bare av den grunn at de er mer dekorative med alt det metallet?😅

Hmm

Alt er så masse større i Australia 😂

Ved å krysse brua så var eg i alle fall haldveis, om ikke mer

smoooood vei, så bare å gi på

Til og med lys i enden av tunellen

Og solcellepanel på nesten alle husa😯

Ooh, minitunell!!

Made it!! Men etter det så var det slutt på rullebanen, så siste halvtimen ble til fots

Neida, krysset bare over, men hadde vært gøy å se hvor sporene gikk

«Kæ skjedde!?!?🙈😂)

Bare et tilfeldig tre langs veien😅

Sugar cane

Hmm, tja…

🙈

Og der var eg endelig framme og klar for jobb!

«Strawsome»👌

Cheers

Forfatter:

Out on the biggest journey of my life, working holiday visa in Australia for about 12 months (november 2018-november 2019) and before that a little trip to Hong Kong and Japan to visit friends.

Legg igjen en kommentar